Anne's Wiki Blog

Monday, October 30, 2006

Laatste opdracht

Miriam, Ginny en ik hadden besloten om ieder twee onderwerpen te geven. Miriam kreeg Dracula en de Banshee, Ginny kreeg de Witte Wieven en Atlantis ( het hoofdpunt in het verhaal ) en ik kreeg Koning Arthur en Anastasia.

We besloten dat we een fictief verhaal gingen schrijven waarin verschillende mysteries naar voren kwamen. Ik schreef bijvoorbeeld een verhaal over Arthur en dan kwam Anastasia daar ook in voor. Allemaal erg leuk om te doen, maar het moest ik totaal 7000 woorden zijn. Gelukkig haalden we dat gemakkelijk.

Daarna moesten de verhalen nog online gezet worden, wat best veel werk was, maar eerst werden de spellingsfouten er nog uitgehaald. Dat was ook lastig... Verder werden er nog links in de verhalen gezet, zodat je van het ene verhaal naar het andere gelinkt werd.

Het resultaat staat op
http://www.ginnymiriamanne.wikispaces.com

Mijn teksten zijn staan op mijn blog.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home